Vem vill bo på denna gata

En gata i Ystad.....

Vem vill bo på denna gata, verkligen ett kul namn ;o)
Ännu en jobbardag och nu ligger jag i soffan och kommer säkert somna vilken minut som helst. Är så trött!!!

Ute blåser det men vi har växlande molnighet, mitt olivträd på balkongen blåser omkull hela tiden :o(
Mannen frågar vad vi ska äta ikväll och jag orkar inte tänka på mat just nu, har stått och stekt makrill hela förmiddagen och till det blev det gräddstuvad spenat och potatis.

Hoppas ni har en skön lördag
Kramen


Marie sa:

Har också varit helt slut efter mina arbetsdagar den här veckan..!? fattar inte vad det beror på, semestern kanske inte var tillräckligt lång..?



Nu är det helg o ledigt en dag till för mig, sköönt!



Förstår att du inte orkar tänka på mat efter en lång dag vid stekbordet.



Ha de!! kram

2010-07-31 @ 20:53:16 | http://sjovreten.blogg.se/
Gunilla sa:

Kanske en passande gata för mig att bo på!!! Hoppas allt är bra.

Kramar

2010-08-01 @ 12:56:38 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0