Rosor över hela staden


Så fina rosor.....

Under min promenad genom staden igår sprang jag på så mycket fina rosor och som tur vad så hade jag kameran med :o) På denna bild kan man även se solens sken mot rosorna, läckert!!

Vädret denna torsdag är inget vidare, tyckte jag såg en stor sol som skulle vara här idag :o(
Jag får väl göra lie nytta inne idag också, tänkte baka vaniljbullar. Köpte tidningen Hembakat igår och himmel så mycket gott det fanns i den tidningen.

I morgon åker jag upp till Norrköping över helgen och på lördag vankas den omtalade vargträffen, får hoppas att man inte bir uppäten ;o)

Fick också veta att jag fått fem veckors jobb som kock i sommar, skönt att man fått lite i alla fall och jag börjar vecka 30.
Önskar er alla en skön dag

Kramisar
mamma mindy sa:

Godmorgon vännen..Så gott med vaniljbullar..dela gärna med av receptet...Alltid så skoj med bak tidningar :)

Hoppas att du får en skön sommar dag..Solen kommer och går denna dag med..så himla skönt för då hinner man göra mera om dagen..Ska sätta mig ute i några timmar sen så man kan förbättra brännan..

Ha en skön dag..kram kram

2010-07-01 @ 08:52:44 | http://blondis81.blogg.se/
Sus sa:

Vackra rosor!

Hade jag bott större hade jag haft en rosenträdgård :)

Lycka till hos vargarna, ta många bilder!

Och grattis till jobbet!



Kraaaaaaaaaaaaaam

2010-07-01 @ 11:10:37 | http://blomtoken.blogg.se/
Pia sa:

Hoppas du får en helt underbar dag med vargarna,

ser fram emot alla fina bilder.

Grattis till jobbet, det var väl roligt.

kanske det leder till mer jobb för dig.

Ha det bra

Kramar

Ps, så många goda kakor

2010-07-01 @ 19:41:10 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0