Oj oj vilken svettig dag

Hovs hallar.....

Herregud vilken värmebölja det blev idag, inte en del på kroppen har varit torr tror jag ;o)
Och vi som ska till Grekland i morgon och där är säkert ännu varmare!!!! Får nog ligga i havet hela dagarna för att överleva. Packningen är så gott som klar, nu håller jag på och plockar lite i lägenheten så att den ser skaplig ut när vi lämnar den. Får hoppas att sonen håller ordning sedan!!!!
Klockan 07.40 lyfter vi från Malmö flygplats och väntas vara på Rhodos till 12.00. Vid 04.30 måste vi nog åka för att hinna checka in och så.
Jag kommer att ta en bloggfri vecka, hur ska nu det gå!!!! Men jag behöver verkligen vila från denna blogg då jag blivit alldeles beroende och mannen tyckte att jag skulle lämna datorn hemma också. Nu ska vi bara umgås med varandra och ha det så mysigt som helst :o)

Ha nu en underbar vecka alla ni som läser min blogg och hoppas ni är tillbaka här om en vecka.
Puss och kram på er
Agge sa:

Ha en skön vecka!!!!!:) Kramiz...

2010-07-10 @ 21:51:33 | http://farmoragge.blogspot.com/
Cilla sa:

Ajajaja!Inte blogga på en vecka,det kommer bli jobbig,men skönt kanske att slippa det där tvånget att sitta vid datorn.Ser fram emot fina bilder från resan=D

Kram

2010-07-10 @ 22:55:15 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0