Lördag


Renfanan blommar för fullt....

Ännu en dag avklarad, stressigt och jag har riktigt ont i fötterna ikväll ;o) Men herregud vad duktiga vi är som fixar detta, skulle vara roligt om man såg det i lönekuvertet också!!!

Det kommer inte att bli mycket gjort denna kväll heller, tror att jag kommer att ligga här i soffan resten av kvällen. Mannen ringde och sa att han kommer hem vid tiotiden, får se om jag orkar hålla mig vaken ;o)

Hoppas ni har en härlig lördag
Kramen
cecce sa:

Hej!

Nu har jag läst ikapp lite här bland alla vackra bilder och fina recept!!!Nice:-)

Oj, vad du har fått jobba!!! Låter stressigt men jag hoppas du har bra arbetskompisar. Dessutom verkar du reda ut det mesta:-)



Själv har jag landat hemma efter en liten tur till A. i Oskarshamn. Lite avkoppling mitt i röran:-)

Ska upp till föräldrarna i kväll med ett gäng ungar. Stannar tills i morgon.



Kramar

2010-07-24 @ 18:08:38 | http://ceccesblogg.blogg.se/
jessi sa:

Ja tänk om ens hårda slit märktes som extra pengar på lönen... men härliga känslan att man fixade det är ju härligt!



Såg att Emma gift sig i skånetrakterna, bröllop i dagarna tre, där skulle man varit o spanat in!



KRAM

2010-07-24 @ 18:10:27 | http://lyckoljus.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Oj ja det måste vara ett slitigt jobb,

kan tänka mig att du är superduktig på det du gör :-)



Många kramar!

2010-07-24 @ 21:04:49 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0