Grillkväll


Kvällens avslutning......

Efter Helsingör och Helsingborg blev det grillat hos M:s föräldrar som hade sin husbil vid Lerbergets camping. En riktigt mysig avslutning på dessa dagar då de varit på besök här nere hos oss.
Nu har jag vinkat adjö till dem, nu är jag åter ensam :o( Till en början kan det vara ganska skönt då det varit ganska intensiva dagar men sedan vill jag nog ha besök igen ;o)

Nu ska jag läsa ifatt på era bloggar och kolla om det kommit in några trevliga jobb man kan söka på platsbanken. Vädret är molningt och blåsigt idag därför ska jag häcka inne ;o)

Må så gott
Kramisar
Emma sa:

God kväll vännen!



Jösses så mysigt de ser ut & så inbjudande på dina bilder. : - )

Att sitta ute & äta är verkligen så skönt!



Hoppas du får besök snart igen så du slipper känna dig så ensam!



Många KRAMAR

2010-07-06 @ 18:20:36 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0