Ännu mera vargar


Bäst att vara på sin vakt......

God morgon denna tidiga söndag, jag är redan vaken och vad gör jag direkt. Jo plockar fram datorn!!!!
Förr hade jag tagit fram min bok och läst lite men nu läser jag bloggar ;o)

Vid halv elva ska jag hämta stora sonen vid tågstationen sedan bär det av ner till Skåne igen. Vännen Magnus ska följa med oss ner ett par dagar :o) Och imorgon har vi planerat in en tripp till Helsingör, där är alltid mysigt att gå och strosa ;o)

Visar ytterligare en bild på dessa vargar. Jag tog många bilder men tyvärr blev många suddiga, svårt att fånga dessa rörliga djur på bild.

Önskar er en skön söndag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0