Ny arbetsvecka


Fina bilder från skogen.....

Idag bjuder jag på ytterligare lite bilder från naturen, dessa bilder tog jag i lördags när vi hade en solig och fin vinterdag :o)

Då var första dagen på arbetsveckan avklarad och det låter så hemskt att säga för jag gillar verkligen mitt jobb men nu är hela kroppen inställd flytt och jag vill bara packa, fixa adressändringar och annat som hör flytten till. Det är ganska mycket som man måste fixa innan, säga upp garageplats, elen, städfirman, sonens bostad, bankkontakter, ja det finns hur mycket som helst och då förstår ni kanske att arbetet ligger inte högst på listan just nu ;o)
Jag ska försöka packa lite varje kväll för att det inte ska bli så stressigt på slutet, mannen är ju i Ängelholm i veckorna så mycket av detta arbete läggs på mig. Ibland känns det som man är ute lite väl tidigt men man märker att det tar längre tid än man tror att packa allt bråte man har, flytten går ju inte förrän den 15/2!!!

Så ikväll blir det både blogg, tv och packning och är det någon som inget har att göra är ni välkomna hit för att hjälpa till med lite kartonger ;o)

Hoppas ni har en bra måndag
Kramisar
mina sa:

God kväll gumman.Ja tiden går snabbt när man har skoj..Gäller att ta vara på tiden :) Ha en skön kväll gumman.kram

2010-01-04 @ 17:30:55 | http://blondis81.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Ja det är mycket att fixa med. börja i tid så slipper du trötta ut dig vännen.



stor kram

2010-01-04 @ 18:22:26 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Förstår att du är sugen på att få komma igång med flytten och jag antar att du möblerat nya lyan redan i huvudet!



Hoppas det går bra att jobba, snart börjar jag med...skönt med rutiner iofs!



Kram

2010-01-04 @ 18:56:21 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Marie sa:

Oj vad mycket du har att göra! Tyvärr tror jag att jag bor för långt bort för att kunna komma och hjälpa dig att packa!! kram Marie

2010-01-04 @ 19:47:29 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0