Mitt nyårslöfte


Tänkvärt väggord.......

Till detta år har jag inte några nyårslöften om att äta mindre godis och att träna mera för att gå ner i vikt. År 2010 ska jag försöka att njuta varje minut. Jag tror att om man slutar tänka på det och mår bra så hänger vikten liksom med, för mår man bra då mår och fungerar hela kroppen bra.

Detta fina väggord vann jag hos Evelina och det kommer att sättas upp först i nya lägenheten.

Mannen
håller på att förbereda sin resa tillbaka till Ängelholm. Men det dröjer inte så länge nu innan vi får vara tillsammans varje dag. Nedräkningen har börjat!!!!

Nu ska jag ta tag i en jättehög med stryktvätt, jätteroligt ;o)

Ha en jättebra dag och njuuuuut av livet
Kramen
Ann-Louise sa:

Stryktvätt? Vad är det??

(Köp kläder som inte behöver strykas, använd strykfritt sköljmedel, häng noggrant) Ja så håller jag på då jag hatar att stryka....men gör det om det behövs såklart ha, ha.



Hoppas du får en strålande fin söndag min vän.



Kramar

2010-01-03 @ 10:53:28 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0