Krasslig ledig tisdag


Höganäs mysiga hamn.....

Oj vad jag har sovit, somnade vid nio igår och sov ända till åtta idag. Tyvärr mår jag inte bättre, fortfarande ont i kroppen och halsen värker och näsan har börjat rinna :o( Dagen går åt att kurera mig för jag har ingen lust att vara sjukskriven mina sista dagar.

Tänk att jag snart bor i lilla Höganäs, vid denna mysiga hamn som är på bilden :o) Tror att jag kommer vara där ofta och andas in havet och titta på alla fina båtar.
Har länge velat göra lite svartvita bilder, tycker det är så fint. Här kommer första!!!

Tack för alla krya på mig hälsningar!!!!

Hoppas ni får en bra dag
Kramisar
Emma sa:

KRYA PÅ DIG!



Jättefin bild. Gillar ju svart/vitt : - )



KRAM

2010-01-26 @ 09:55:34 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0