Flytten närmar sig


Packning som gäller nu.....

Flyttkartongerna börjar nu ta lite plats här i lägenheten men jag tycker det är skönt att jag fått lite packat och rensat från skåpen.
Mannen har nu återvänt till Ängelholm och vet inte riktigt när han kommer hem igen. Nu väntas en ny arbetsvecka men denna vecka är jag ledig på torsdag för att sedan jobba helgen också.
Imorgon ska jag få besked om jag får min ledighet beviljad from den 8/2, hoppas hoppas!!!

Dagen har bjudit på kålpudding och sedan bara slappande i soffan ;o) Och jag tror inte det blir något annat gjort heller innan det är daqs att sova, snacka om slö, jag vet!!!!.

Hoppas allt är bra med er
Kramar
Annas inspiration sa:

Förstår att det är skönt, det tar en sån himla tid att packa så det är bra att du är på bettet. Minns när vi byggde huset, jag packade som en tok & skrev c-uppsats samtidigt, Usch :-( Min man var på resande fot ofta då så det blev att han var i huset all ledig tid och jag packade själv.



Hoppas du får ledigt!

KRAM

2010-01-11 @ 13:21:49 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0