Det fortsätter att snöa


En öde trappa med snö.....

Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt :o)
Ytterligare en massa snö har kommit under natten, när ska det ta slut! Jag vet att det inte kan bli vår ännu och detta väder är bättre än regn och slask men jag längtar så till den härliga varma vårsolen och alla små blommor som kommer fram under snön :o) Men visst vill väl barnen ha snö på sportlovsveckan, ok jag gillar denna snö ;o)

Är nyss hemkommen från optikern med några nya boxar med linser och dom ska räcka ett halvår till nästa kontroll. Har bestämt att jag ska gå kvar hos supertrevliga Yvonne på optiker Persson i Norrköping även att vi flyttar till Skåne, kommer säkert att ha många ärenden hem till min gamla stad många gånger ;o)

Nu ska här plockas och städas, inte det roligaste då det står en massa flyttkartonger här och där :o(
Senare väntas ett möte för hela kostenheten i Söderköping, undrar varför detta snabbt påkomna möte som verkar ganska allvarligt?????

Nu är min sida grön igen!!!!

Hoppas ni har en bra dag
Kramar
mina sa:

God middag gumman..

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdag middag? här är det så bra som det bara kan vara med en..

Så mysig bild du delar med dig.JA det blir så fina bilder när man tar det i svart & vita bilder..ska ta flera såna bilder & dela med mig..

Förstår att det är en hel del flytt kartånger hemma hos er..När är det ni flytta ner till skåne land?

Skönt med 2 dagars ledig.Ska du göra något skoj? kram kram

2010-01-19 @ 12:37:56 | http://blondis81.blogg.se/
mina sa:

inte så långt kvar tills du flyttar ner..Skönt att komma i ordning kan jag tänka mig..Det blir inget mysigt hem med massa flytt lådor överallt...Så mysigt med fika med din vän i morgon.Ska med hem till min vän på lunch & träffa min bästa vän & son.ska bli mysigt.Ha en skön dag.kram kram

2010-01-19 @ 13:23:21 | http://blondis81.blogg.se/
Linda sa:

Snygg ny design!! Känns riktigt vårig!



Vi har också fått ännu mer snö, men nu är det tyvärr tö-väder och bara blask av allt tyvärr. Gillar inte alls när det är som det är nu, blask, blött och grått. Längtar förstås till våren men tycker vintern kan få stanna i alla fall en månad till. Bättre med snö och lite kallt än blask och blött i alla fall;)



Kram

2010-01-19 @ 16:13:47 | http://lindablogg.blogg.se/
Camilla sa:

Nu är det vår igen ;)

Inte ute men hos dig :)

Snö ja....

Den får vi nog ha kvar till mitten/slutet av april.

Så det känns länge kvar till våren...ute :)

Jag får hoppa in till dig då jag vill ha vår känslor :)

Ha det bra och kram på dig!

2010-01-19 @ 18:44:34 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0