Trött söndag


Kanske kan pigga upp sig med Rollo.....

Känner mig trött och slö idag även fast jag sovit länge. Hemmet ser ut som ett slagfält och jag vet inte vad jag ska skriva om idag. Känns som att det blir för mycket om vår flytt för mina läsare har försvunnit, vad ska jag skriva om för att få er tillbaka?
Det händer inte så mycket just nu mer än att jag måste packa, packa och packa ;o) Vill verkligen att det snart är måndag den 15:e så att vi kommer iväg och kan börja packa upp och få ett fint hem igen.

Mannen åker inte tillbaka till Ängelholm förrän vid halv sju ikväll så vi kanske skulle hinna att börja rensa i källarförrådet men vill jag ;o) Men det är ett måste och det känns väldigt skönt när det är gjort :o)
Nu sliter mannen i mig så det finns ingen återvändo, till källarförrådet!!!

Ha en skön dag
Kram
agge sa:

Kan tänka mig att det är mycket som ska hinnas med innan flytten..:) Jag kikar in hos dig varje dag. Mig blir du inte av med så lätt.:)Är bara sååå dålig på att kommentera.Ha en bra söndag. Kramiz

2010-02-07 @ 11:26:41 | http://farmoragge.blogspot.com/
Josefine, Blåeld sa:

Klart att man skriver om flytten, det tar ju upp det mesta av ens tankar då man är mitt i det!



Jag läser vidare hos dig - kram!

2010-02-07 @ 13:55:13 | http://blaeld.blogg.se/
Camilla sa:

Förstår att du längtar till den 15:e.

Ha det bra och kram på dig!

2010-02-07 @ 16:31:46 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0