Trevlig kväll med vänner


Vi hade så mysigt.....

Det blev en jättetrevlig kväll hos Karin igår, en supertrevlig tjej :o) Hon bodde ute i skogen i ett jättemysigt gammalt hus och hade fem härliga katter, fick bara bild på två!!
Vi pratade, skrattade och åt, kanske mest jag då jag var så hungrig och sugen på allt ;o) Goda baguetter med skinka och skagenröra och lite smarriga kakor och det säger man ju inte nej till ;o) Känns tråkigt att jag inte träffat dessa människor mycket tidigare så att vi kunnat umgås lite mer men vi måste hålla kontakten har vi sagt och det hoppas jag. Tack gulliga ni för en underbar kväll ute i mörkret för usch vad mörkt det var ute i skogen när vi skulle hem, inget för mörkrädda mig så fort in i bilen till säkerheten ha, ha!!!

Vad händer då idag???? Fortsatt packning, småsaker kvar och det tar visst aldrig slut :o( Sedan blir ett ett bankbesök för att fixa det sista innan vi flyttar till vår nya bostad. Kom precis på att jag måste hämta mina sommardäck som jag har på förvaring hos bilverkstaden!!!! Så jag behöver inte vara sysslolös denna dag heller, så skönt ;o)

Ha en bra fredag och ladda för fredagsmys och Let´s Dance
Kramisar
Ann-Louise sa:

Tur du kom på däcken!!



Ha en trevlig fredagskväll!

Kramar

2010-02-12 @ 11:10:44 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
agge sa:

Ville bara önska dig en trevlig fredag kväll!!!!:)

Kramiz

2010-02-12 @ 19:08:08 | http://farmoragge.blogspot.com/
Camilla sa:

Hm...ja,du...du har mycket att tänka på.

Vilken tur att du kom i håg däcken.

Ha en underbar lördag och kram på dig!

2010-02-13 @ 10:37:12 | http://cammo69.blogspot.com
Annica sa:

Härligt med goa vänner som alltid finns till.

Tur att du tänkte på däcken.

Vill bara önska dej skön helg o lycka till med flytten o allt fixande,blir kanon ska du se.

HA DE GOTT O MÅNGA KRAMAR

2010-02-13 @ 11:59:48 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0