Mina små bebisar


Gizmo och Helge.......

Godmorgon! Kan man säga så vid denna tid, för idag sov jag till halv elva!! En trött Susanne kanske ;o)
Ett grått och mulet Höganäs och upplockning på schemat. Och idag får jag plocka själv då mannen börjat jobba igen.
Det som känns tråkigt nu är att jag tycker lägenheten är dåligt städad, spindelnät i taket, ej rensat handfat i badrum och ugnen och plåtar var riktigt ofräscht. Förra ägaren sa att vi skulle säga till så att hon fick klagastädaren men jag har så svårt med det :o( Hon har också rökt i lägenheten tror vi och de vita väggarna skulle verkligen behövas uppfräschas, detta såg vi inte på visningen. Det blir en riktig skillnad när lägenheten är tömd på möbler för då kommer allt fram :o(

Mina små älskade katter verkar trivas här, tror att det är bra att de har varandra. På resan ner sov de tätt ihop varandra och sa inte ett pip. Gizmo brukar i vanliga fall skrika så fort bilen börjar rulla, så det var skönt.

Jaha mina vänner, då var det dags att sätta igång men vart ska man börja??? Till kvällen kanske ni kan få se något härifrån, vill ju inte visa det värsta kaoset ;o)

Kram och ha en bra dag
Cilla sa:

Gud vad tråkigt när det är så.Det är ju de man vill slippa när man flyttar in i en ny lägenhet eller hus.=/

2010-02-17 @ 15:23:49 | http://cillapilla.devote.se
cecce sa:

Hej!

Hur har du det i röran?

Känner igen det där du beskriver. Man upptäcker alla skavanker när möblerna kommit bort. Tråkigt, men jag tror nog du kan få till det med lite vit färg.

Tycker absolut du ska klaga på städningen även om det är jobbigt!!

Om inte vädret sätter stopp kommer jag gärna på fredag. Måste nog tyvärr invänta sonen på skolan för mannen ska inte va hemma på fredag så jag får ta ungarna med mej och lämpa av dem hos mormor. Men en liten fredagsfika hinner vi nog med:-)



Ha det så bra så länge!

Kram

2010-02-17 @ 16:30:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

De är ljuvliga dina bebisar :-)



Tråkigt att lägenheten inte var bättre städad!

STOOOR KRAM

2010-02-17 @ 18:14:41 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0