Lördag vid havet


Snön börjar fösvinna på stranden.......

En ganska lugn lördag, blev endast en tur med kameran till havet igen :o) Snön börjar sakta men säkert försvinna och snart kanske man ligger här och solar, jag längtar.
Vi har precis ätit, även idag blev det en ny middag och efterrätt och det var riktigt gott. Visar bilder och recept i morgon för er som är intresserade av matlagning.

Inte att förglömma så har jag varit på en liten anställningsintervju idag igen och denna gång något som jag verkligen brinner för, så hoppas hoppas :o)

Snart väntas melodifestival och mys i soffan men först ska jag ta hand om disken.

Hoppas ni har haft en bra dag och att kvällen blir lika bra
Kramen
Marie sa:

Vad spännande det lät med anställningsintervjun!!

Har det kanske något med "heminredning" att göra??

Vad det ser härligt ut med så liiite snö! Och vad skönt att du verkar trivas så bra nu.



Kramar!

2010-02-27 @ 19:34:44 | http://sjovreten.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Vackra, lite vemodiga bilder!



Lycka till med intervjun! Men minns jag fel, hade du inte redan fått tag på ett jobb?! : )

Kram!

2010-02-27 @ 22:03:18 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0