Känslosam dag


Mysig bild från Mölle i Höganäs.....

Vet inte vad som händer i kroppen just nu men det känns inget vidare. Jag har verkligen ångest för denna flytt, jag gråter, vill inte lämna sonen, inte lämna våran fina lägenhet, inte lämna mina vänner, mamma, inte mitt jobb!!!!
Pratade med en kvinna i Höganäs om ett jobb jag sökt och det verkade inte så positivt längre, tänk om jag inte får något jobb??? Ja det råder kaos inom mig just nu, paniken ökar och jag måste plocka fram mina redskap jag fått av Inger. Detta ordnar sig, det måste det göra och det gör det säkert så småningom men just nu såååååå jobbigt :o(
Sitter och tittar på sommarbilder från Höganäs men inte ens det hjälper, nej nu ska jag krypa i säng och försöka sova och hoppas morgondagen känns bättre.

Kram och sov gott
Cicci sa:

Jag förstår att det inte är lätt för er. Lämna sin trygga borg och flytta till en annan stad. Det är nog inte det lättaste. Men det gäller bara att tänka positivt så klarar du och din familj det.



Kramar

2010-02-08 @ 21:42:13 | http://mittfonster.blogg.se/
eva sa:

åhhhhhhhhhhhh men duu det löser sig juuuuuu..

kram på dig

2010-02-08 @ 22:14:14 | http://evapinglans.webblogg.se/
Bella sa:

Men vännen, önskar så att jag kunde hjälpa dig, det är verkligen ett stort steg du är på väg att ta att lämna tryggheten och ge sig ut i det okända, håll fast vid de positiva tankarna så kommer det att bli bra när du väl är på plats, lätt för mig att säga, men jag tror verkligen det kommer bli bra för dig :)



Håller tummarna för dig och din familj



Kramar Bella

2010-02-08 @ 22:28:39 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0