En liten present


Gulligt hjärta.....

Detta gulliga hjärta fick jag av Annica på jobbet, hon har gjort det själv och jag tycker det är jättefint :o)
Tack gulliga du för denna fina present som kommer att få hänga i något av mina fönster i Skåneland.

Vilket snöoväder vi haft i dag, trodde att jag inte skulle komma till jobbet i morse då vägen var så igensnöad!!
Nu får det väl snart vara slut på detta snöande!!!

I morgon jobbar jag min sista dag och sedan har jag ledigt en vecka innan flyttbilen går, ska bli så skönt att få packa och fixa i lugn och ro. Måste också ut på uteplatsen och skotta fram mina stora krukor och lyktor som står där. För dessa ska jag ha på mitt loft i Höganäs :o)

Denna kväll bjuder på lite cupcakesbak och sedan blir det "halv åtta hos mig" på fyran, me like!

Hoppas ni har haft en bra dag i detta snökaos
Kramar från mig
Emma sa:

God kväll Sötis!



OjOj! Nu går de undan för dig! Tänk att du bara har en dag kvar! : - )



Jättesött hjärta du fått v din vän! Sånt gillas ; - )



Cupcakes låter inte helt fel!



Stor Kraam

2010-02-03 @ 17:54:30 | http://jemsi.blogg.se/
Camilla sa:

Ojojoj!

Vilket(o)väder ni har.

Visst har det snöat här också men bara några flingor.

Ha det bra och kram på dig!

2010-02-03 @ 18:30:12 | http://cammo69.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Nu är snön här =0(. Tur man är lidig i morgon och slipper köra bil!



Skönt med helledigt nu så du kan fixa det sista! Otrolig energi du har som orkar baka mitt i allt också...jag orkar inte utan flytt...ha, ha. Kan bero på att jag är slö kanske??



Kram

2010-02-03 @ 18:39:02 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
cecce sa:

Jättefint hjärta!

Förstår att du blev glad:-)

Lycka till i morgon på sista arbetspasset.

Tack för att du ringde! Skönt att prata lite:-)

Vi ses snart!



Kram

2010-02-03 @ 21:08:11 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Bella sa:

Nu är det inte långt kvar tills flyttlasset går och jag hoppas så att du kommer trivas. Det fina hjärtat kommer göra sig fint i något fönster :)



Här har det också varit snökaos, har t o m fått skotta på taken här hemma idag så jag tycker det räcker med vinter nu! Vill ha VÅR... NU!!!



Hoppas du får en bra sista arbetsdag på jobbet



Många kramar Bella

2010-02-03 @ 22:24:53 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Annica sa:

Roligt att du blev glad för hjärtat.Tänk va fort det går när man har roligt ,hoppas du har haft

trevligt sista dan på jobbet. Ha de gott Kram Kram

2010-02-04 @ 15:27:50 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0