Min vita skönhet


Blommar så fint....

Nu blommar mina vita amaryllis så vackert, roligt att de blommar till nyår och dessa vita passar perfekt till denna helg annars vill jag inte ha så mycket jul nu. Funderar på att plocka bort julen och kanske kasta ut granen som börjat barra rejält. Men då det mesta går i vitt och silver får det kanske stå kvar över helgen ändå ;)

I morgon jobbar jag min sista dag på detta vikariat och har därför bakat en mjölkchokladkaka som jag tänkt bjuda på men tyvärr föll den ihop ganska rejält så jag får se om jag kan få den att se snygg ut ändå.
Recept kommer snart :)

Har nu hittat våran nyårmeny och som de senaste åren kommer från Tasteline.

Nu blir det snart "Bonde söker fru" och då får vi se hur det gått med kärleken.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kramen
Josefin -Happy Days- sa:

Här har jag börjat tröttna på julsakerna jag med, började försiktigt plocka undan lite idag för att göra nyårsfint. Granen får väll stå kvar o sprida ljus i mörkret till tjugondedag knut om jag inte får ett "ryck". ;-)



Kram!

2010-12-29 @ 20:30:28 | http://landhagen.blogg.se/happydays
Bella sa:

Det är så fint med amaryllis, men jag är allergisk så tyvärr kan jag aldrig ha de fina blommorna hemma, får nöja mig med dina fina foton :)



Smarrig nyårsmeny du har på gång :)



Hoppas du får en bra avslutning på jobbet imorgon och en mysig kväll



Kramar Bella

2010-12-29 @ 22:04:00 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0