Kall måndag


Vitt och fint....

I morse när jag cyklade till jobbet var det hela 12 grader kallt ute och inte det lättaste att cykla kan jag säga ;)
Ikväll väntas sonen från Norrköping om nu tågen kommer att gå, för tillfället är det ca 40 minuter försenat men fortfarande rullar det på spåret!!
Jobbar bara i morgon innan jag går på julledighet, det märks att man redan går ner på lågvarv på jobbet. Ser verkligen fram emot denna ledighet då vi ska mysa tillsammans hela familjen :)

Ikväll var meningen att jag skulle göra lingonkola men alla frysta lingon är slut här i Höganäs, kanske att mannen får tag på något när han åker hem från jobbet.

Ha en fortsatt bra måndag
Kramen
Emma sa:

Mysigt för er att vara alla samlade under julen& då är så värd en lååångledighet vännen!



Kramar i tusen

2010-12-20 @ 18:49:03 | http://jemsi.blogg.se/
cecce sa:

Hej min vän!!

Åh, se där cakepopsen såg goda ut! Blev sugen på att prova men hinner nog inte:-( Ska försöka hinna göra kola i alla fall.



Så skööönt med lov! Nu måste jag bara ta tag i alla julförberedelser...suck! Längtar till juldagen:-)



Hoppas du får en underbar jul. Det är du värd!!



Kramar

2010-12-20 @ 20:49:36 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0