Tylösand


Mysigt ställe....

Efter vårt Gekåsbesök åkte vi in till Halmstad och besökte den omtalade stranden Tylösand, solen sken och det var varmt och skönt. Uppe vid hotellet spelade gruppen PÅG som körde riktigt bra låtar, mannen och jag stod och diggade ett tag innan vi fortsatte våran resa hem till Höganäs.

Idag har man jobbat igen och hör och häpna så känner jag mig pigg ikväll, har till och med varit en runda på IKEA efter jobbet.
Nu ska jag gå in och städa badrummet innan jag kommer bänka mig ordentligt framför tv och dator ;o)
Måste städa av lite till fredag då mina föräldrar kommer ner hit och med sig har de lilla sonen, ska bli så mysigt att umgås här några dagar. Jag jobbar bara i morgon sedan slutar jag klockan 13 på fredag, vet inte riktigt när de kommer då även de ska en sväng till Ullared innan de kommer hit.

Hoppas ni haft en bra dag
Kramen
Hemma hos Katta sa:

Härliga Tylösandbilder och grattis till en Kitchen Aid! =) Den har funnits med på min önskelista länge, länge men än har ingen flyttat in...



Ha en bra kväll! Kraam

2010-08-04 @ 21:06:18 | http://kattabloggen.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Både Gekås och Tylösand, blir lite avundsjuk! : ) Men jag har varit i Höganäs! Inte konstigt att jag inte träffade dig då! : )

Kram!

2010-08-04 @ 21:36:54 | http://blaeld.blogg.se/
Sus sa:

Vilken häftig bakpjäs!

Kanske skulle satsa på nåt sånt till mitt brödbak...hmmm :)

Du ger mig hopp om att jar en vecka sisådär efter jobbstarten också bli pigg...nu har jag bara börja-jobba-ågren.



Ha det gott & Kraaaaaaaaaaam

2010-08-05 @ 14:25:15 | http://blomtoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0