Stormvindar i Skåneland


Dessa blåser ner från träden idag...

Herrejösses vad det blåser idag, min fina trumpetblomma som jag har fått massa knoppar på har blåst sönder en massa i natt :o( Och regnet ligger där och släpper några stänk hela tiden, ska det vara så här hela hösten och vintern så emigrerar jag ;o)
Just nu har jag sådan faslig hemlängtan till Norrköping och familj och vänner, skulle gärna åka idag. Jag har fortfarande fyra arbetsdagar kvar så jag får lugna mig lite.

Jag börjar känna mig förkyld och har huvudvärk, så det kanske är något på gång. Det är väl sådana tider nu när skolorna börjat!!! Ska hålla mig inne och kurera mig så att jag kan jobba mina sista dagar.

Jag har fått ett paket från Ellos som måste hämtas, har beställt en rutig jacka. Man fick 50% på valfri vara så jag tänkte det var bäst att passa på, beställde även en underklänning med spets som är så fin att ha under tunikor men den kommer senare.

Önskar er en bra onsdag och håll i hatten om ni ska gå ut
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0