Vilken slö lördag


Söt liten blomma....

Oj vilken slö lördag detta blev, visst jobbigt att ha föräldrarna på besök ;o)
Jag har sovit, läst, sovit! Jag har varit hur trött som helst och inget vettigt har alltså blivit gjort men vad gör det. Sa just till mannen att någon middag orkar jag inte göra, så det blir nog lite hämtmat och sedan film för hela slanten ikväll :o)
Fortsätter att visa bilder på mina älskade blommor, denna bild togs hemma i mammas rabatt i påskas. Riktigt fin tycker jag.
Som sagt så fortsätter min slöa lördag och jag hoppas något vettigt kommer att bli gjort i morgon och att vädret visar en bättre sida.

Kram på er
Camilla sa:

Härligt med en slö dag.

Dom har man för lite av :)

Själv har jag putsat fönster och tvättat hela dagen.

Ha en lugn och skön kväll.

Kram på dig!

(Ps: Gud vilken fin bild)

2010-04-17 @ 19:29:19 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0