Utflykt till Båstad


Mysiga staden Båstad....

Det blev en mysig dag med lite utflykter. Fråga mig inte riktigt var vi var men det blev i alla fall Båstad och en del andra mysiga ställen. Även en hel del shoppande :o) Vi besökte Hasses lada i Boarp!!!
När vi kom hem till Höganäs igen blev det en sväng i våran lilla stad och där köpte jag ett par jeansleggins och en jeansklänning.
I morgon åker föräldrarna hem igen men vi ses snart igen då det är student för sonen.

Det har bara blivit ca 15000 steg idag så jag tror att det blir att gå en sväng till innan det är dags att sova ;o)
Hoppas ni haft en bra dag

Kramisar

Update: 19922 steg blev det idag
cecce sa:

Hej min vän!

Oj...här har jag missat en del och fick en skön läsning:-)

Va? Har du fått erbjudande om ett jobb till? Är det det jag tänker på eller???:-)

Känns som jag måste ringa dej:-)



Jag har också börjat använda en stegräknare. 15000 steg är skitbra! Själv har jag bara kommit upp i 14000 i dag:-( Men min räknar bara steg som är 68 cm långa eller längre. Jag har ställt in den så....



Vill så gärna träffa dej. Det är väl attans att vi inte ska få till det. Så långt ifrån varandra bor vi ju inte!



Ha det så bra. Imorgon ska jag till Ystad med mor min!

Kramar

2010-04-27 @ 22:22:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
cecce sa:

God Morgon!

Men du...jobbar du inte i Höganäs?? Eller...är det i Helsingborg???



Håll cafedrömmen levande!

Måste hitta en bra plats bara...



Vi kan väl höras under dan!!



kramar

2010-04-28 @ 06:42:54 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0