Trött lördagseftermiddag och kväll


Snart är dessa överblommade.....

Oj så trött jag är efter dagens arbete, först 200 liter gulaschgryta och sedan 240 liter blåbärskräm och allt skulle ösas upp i kantiner. Grytor skulle diskas och mat skulle plockas ut. Jobbigt att ösa så mycket på en gång, har sååå ont i ryggen och hoppas verkligen jag får det lite lugnare i morgon. Har haft stegräknaren på mig nu i två dagar och jag kommer upp till lite över 10 000 steg på en arbetsdag.

När jag åkte hem så var det så underbart ute så mannen och jag gick en sväng genom staden för att kolla marknaden men dom höll på att plocka ihop när vi kom :o(

Föräldrarna ringde och sa att dom var på väg så här fixades lite mat, kött, klyftpotatis och tzatsiki blev kvällens mat. Även ett glas vin blev det, inte bra för pointsen ;o)

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan är det sängen som gäller.

Hoppas ni haft en härlig dag
Kram Kram
jessi sa:

Dina foton på vårblommor är så fina! nu längtar jag efter att vi också ska få fart på blommorna hos oss. (hade snö en dag förra veckan.. men 15 grader idag!)



Hoppas att du inte har ryggvärk längre, inte kul att ha ont.



KRAMIS

2010-04-25 @ 17:49:58 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0