Pelargoner och en strålande måndag


Dessa söta pryder numera balkongen......

Vädret ser verkligen lovande ut denna måndag men det gjorde det även igår. Så fort jag satte min fot på balkongen kom molnen men idag hoppas jag på bättre tur :o)
Jag är i planterar tagen och har nu även satt dessa ljust rosa pelargoner i en zinkbalja men jag tar in dem på natten då det forfarade kanske är lite kallt ute på natten.
Idag måste jag även städa och plocka i lägenheten, skulle gjort det i helgen men var för lat ;o) Så idag är det verkligen ett MÅSTE!!! Ska även ställa mina nya fina lampr i fönstren, hoppas det blir så bra som jag tänkt mig?

Idag är det även en STOR dag, för det var 19 år sedan min minsting föddes. Tänk vad tiden går fort, det är nu man märker att man börjar bli gammal ;o)
Grattis Andreas på födelsedagen!!!

Jag vill också passa på att länka till min vän som har börjat sy ursöta mössor och haklappar som hon säljer här
agge sa:

Härligt när solen skiner!!!:)

Jag är oxå ledig idag.Städade i lördags så idag är det tvätten som ska fixas.Sen blir det sola på altanen!Fin färg på pelargonerna!Ha en skön dag!!Kramiz

2010-04-12 @ 10:51:09 | http://farmoragge.blogspot.com/
Camilla sa:

Ett stort grattis till honom!

Ja,tiden går alldeles för fort.

Vilka vackra blommor!

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-04-12 @ 13:48:51 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Åh, rosa pelargoner är så vackert.

En av mina favoriter faktiskt!

Är säkert jättefint ute på er lilla balkong!!



Nitton år!! Hm..det bär lite respekt med sig. Men inte är du gammal för det!! Nej, nej...vi blir bara snyggare med åren. Eller hur?:-)



Kramar!

2010-04-12 @ 17:29:33 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Amanda sa:

Grattis till sonen!



Där där med röd näsa hör väl till på vårkanten? :)

Jag är inte röd men skär. ^^ Fast det blir jag iofs alltid. Även min riktiga solbränna går åt det röda hållet. jag är vad man skule kalla för äkta blekfis! Och Ludwig med nu då. Sådan mor, sådan son. :)

Härligt att du fått njutit av solen idag iaf!

det har vi gjort här med.

Nu ska jag gå en promenad för mig själv och hämta ut spännande paket jag fått på posten.



ha en fin kväll!

Kramar

2010-04-12 @ 17:29:46 | http://creyla.blogg.se/
Therese sa:

Vilka fantastisk fina blommor, nu blev jag inspirerad att köpa rosa blommor, min krukor står nämligen bara och väntar på att det ska planteras i dom..=)



Sv: Ellos har 40% på en vara så perfekt om man vill beställa tex ett par röda Converse..;)

Kram

Susanne P sa:

Grattis till sonen!

Jag som inte har planterat om mina pelargoner än...

Kram

2010-04-12 @ 21:13:00 | http://www.susannep.blogspot.com/
Bella sa:

Stort Grattis till sonen!!



Har inte haft varken ork eller tid till bloggläsning sista dagarna så jag hade flera inlägg att läsa ikapp, nu är det gjort och sååååå många fina foton du visar, du är verkligen duktig med kameran :)



Tråkigt att molnen valde att kika fram precis när du gick ut igår, hoppas du hade bättre tur idag!!



Kramar Bella

2010-04-12 @ 21:15:07 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Andreas sa:

Tack, mor :]

2010-04-12 @ 22:03:58 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0