Påskhelg


Lite bilder från våran påsk.....

Hej alla söta!
Har varit lite lugnt här på bloggen då jag haft lite problem med mina bilder men nu tror jag det ska fungera igen :o) Här äter vi och myser och har det riktigt bra.
Dagens väder har varit helt underbar, vi har varit hos vänner i Söderköping och suttit på deras altan i flera timmar, såååå underbart. Tror även att det blev lite färg på näsan ;o) Blev även en liten runda på staden idag, köpte en supersnygg Cultlykta i glas och mannen köpte ett par riktigt snygga skor.
Väl hemma igen blev det påskalamm, mmmmm!!!! Har även bakat en liten kaka som jag hittade recept på någonstans, en kaka med citron, hallon och citron och lakrits Kicks.
Mamma och jag tog även en riktigt lång och skön promenad nu på kvällen och forfarande var det riktigt skönt ute.
Snart ska jag bädda upp sängen och krypa isäng, imorgon bär det av hem till Skåneland igen. Borta bra men hemma bäst eller vad säger man ;o)

Hoppas ni har en mycket trevlig påskhelg
Kramisar
Camilla sa:

Önskar dig en underbar påsksöndag.

Ja...borta bra men hemma bäst :)

Kram på dig!

2010-04-04 @ 09:43:51 | http://cammo69.blogspot.comc
jessi sa:

Så härliga påskbilder du bjuder på!



Vill önska dig en god fortsättning på påsken! Äntligen har våren kommit till oss också!



KRAMIS

2010-04-04 @ 10:27:46 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0