Nytt på min fotovägg


Ny liten tavla.....

Nu har ytterligare en liten tavla kommit upp på min fotovägg som sakta men säkert börjar utarta sig till något snyggt tror jag ;o)
Solen som jag fotade när den var på väg ner igår (se tidigare inlägg) håller på att försöka ta sig igenom molnen här i Höganäs, lyckas inte riktigt så vi får se vad som händer.
Jag ska säkert få tiden att gå denna lediga dag, är sugen på att baka muffins men då jag bara känner mig tjockare och tjockare vill jag inte baka. Kan inte baka utan att smaka!
Gårdagens raska promenad känns i ben och rumpa idag så nu hoppas jag att jag kan försöka ta dessa promenader lite oftare, få bort tio kilo skulle inte vara så dumt och varför ska det vara så svårt :o(

Nu är det bara tre dagar kvar tills mina föräldrar kommer ner hit men tyvärr stannar de bara över natten då de ska vidare neråt landet där de ska fira min mors 60-årsdag. Tänk mamma att du fyller 60!!!!
Men när dom sedan kommer tillbaka ska de bo här ett par dagar :o)

Önska er en trevlig dag
Kramen
Mia ☆ sa:

Härlig tavla! Ja, drt är svårt att baka utan att mumsa lite också. Nästan omöjligt faktiskt ;)



Ha en härlig ledig dag, kram!

2010-04-13 @ 15:31:05 | http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0