Kan livet bli så mycket bättre




Underbara bilder från dagens promenad......

Solen
kom till slut och jag tog min underbara promenad till havet. Satt där på en bänk och hörde havets brus, helt otroligt härligt. Tänk att livet kan vara så underbart, det gäller att plocka fram det positiva och leva för dagen och verkligen njuta av livet :o) Och jag njuter gör jag, vet inte när jag mådde så här bra sist. Tror att denna Skåneflytt har gett mig ett nytt liv och jag är så tacksam. Man måste tillåta sig att må bra, hur viktigt som helst och inte fokusera på det tråkiga.

Fridens liljor
Ann-Louise sa:

Det ser ljuvligt ut på dina bilder. Hade gärna suttit där på bänken med dig idag och snackat skit =0) Skönt att du mår så bra.



Är hemma och vänder känns det som och ska bli skönt sova egna sängen i natt! I morgon Dalarna...säkert ingen sol...



Kram och ha en fin helg och njut av ledigheten!!

PS. Du hade säkert fått mer om du vågat men vi är ofta för fega och inte stolta för vad vi kan!!



2010-04-09 @ 17:40:57 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Cia sa:

Helt underbara bilder! Tror knappt att det är sant efter den här långa vintern :-).



Trevlig helg!

2010-04-09 @ 18:13:23 |
cecce sa:

Visst är det vackert!

Och du har lyckats fånga det!

Jag är så glad att du mår bra och att du trivs här i skåne.

Tycker bara att det är synd att vi inte kan få till någon date:-)

Måste bli av snart!



Kram kram



2010-04-09 @ 21:09:34 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Camilla sa:

Ser det ut så där nu,hos er?

Det ser ut som om det vore sommar.

Här är det fortfarande snö,men jag är så glad att det har regna nu i två dagar,så kanske...kanske....försvinner snön snart.

Ha det bra och kram på dig!

2010-04-09 @ 21:22:10 | http://cammo69.blogspot.com
Milla sa:

Vilka fina bilder du lyckas fånga! Toppen!

Ha en skön helg! Kram!

Förresten, det är hus på gång här i Ängelholm men ett bud har kommit in som egentligen är för högt för oss men vem vet...dom kanske ger sig :/

Kram!

2010-04-09 @ 22:44:32 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0