En mysig eftermiddag i Domsten


Vår eftermiddagspromenad.....

Idag efter jobbet träffade jag min goa arbetskamrat Pia för en promenad i Domsten. Jättemysigt litet ställe, många snygga hus, havet, naturen, slottet, båtlivet och hästarna. Ja vi såg mycket fint på denna ganska långa promenad som det blev till slut ;o) Tack Pia för en mysig eftermiddag :o)

Mannen efterlyste mig till slut, hade glömt att ringa hem och inte hade jag mobilen med på promenaden, förlåt!!
Väl hemma var middagen färdig och det var så skönt att sätta sig vid dukat bord och jag var så hungrig.

En annan glad överraskning väntade här hemma, för några dagar sedan fick jag ett brev som jag slet upp och märkte ganska snart att det inte var till mig. Adressen var till nästan samma adress som vi hade i Norrköping och då vi har eftersänd post kom den ner hit. Kuvertet innehöll remisser till en optiker i Norrköping, så jag ringde dem och berättade vad som hänt och stoppade sedan detta i ett nytt kuvert som skickades tillbaka. Idag kom ett kort där jag fick en blomstercheck på 100 kr för att jag var så snäll och skickade tillbaka remisserna. Tycker jag var gulligt :o)

Nu blir det bloggläsnig innan sängen lockar och sedan är jag ledig i fyra dagar :o)
Kramisar
jessi sa:

Så härligt med människor som visar uppskattning, en blomstercheck är ju perfekt!



Vackra bilder som vanligt, som jag skrev till Cecce- min havslängtan är stor...



KRAM

2010-04-16 @ 07:35:33 | http://lyckoljus.blogg.se/
Camilla sa:

Ärlighet varar längst :)

Kul med en blomstercheck!

Vilka fina bilder!

Ha en underbar fredag.

Kram på dig!

2010-04-16 @ 08:12:24 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Snäll du var som skickade tillbaka remisserna! Inte alltid människor gör så!



Jättefina bilder & de verkar vara väldigt vackert i domsten. : - )



Härligt med en ny kontakt där du bor som du kan prmenixa med!



Ha en härlig fredag vännen & KRAM

2010-04-16 @ 09:17:14 | http://jemsi.blogg.se/
Anonym sa:

kanon fina bilder,

tack för en fin eftermiddag

kramar från ss som var med

2010-04-17 @ 15:51:22 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0