Vissen!


Så här känner jag mig idag.......


Det är inte sant, idag när jag vaknade var jag förkyld igen :o(  Kan det ha varit gårdagens träning som orsakade det, var jag för snabb att börja träna, jag som kände mig så pigg!!!
Jag har drömt nu på morgontimmarna, har inte ens hört när barnen gått till skolan!! Kan inte säga om det var en bra dröm igentligen, lite blandat ;o) Jag vaknade i alla fall av att ögonen var svullna och röda, vet inte om jag till och med gråtit en skvätt, hihi dessa drömmar, hur får man ihop allt!!!
Denna lediga dag bjuder på lite plockande och kanske lite bokläs och givetvis måste jag blogga under dagen. Jag skulle verkligen behöva tvätta fönster också för de är riktigt smutsiga, får se om den lusten infaller ;o)
Nu ska vissna jag blomma ut och bli pigg och glad :o) :o) :o)

Ha en fin dag
Kram

Miia - There´s no place like home sa:

Usch, stackars dig! Det kanske var träningen som utlöste det igen...? Svårt det där och veta när man vågar träna igen. Känner man sig pigg & kry, så gör man ju.



Hoppas du kryar på dig snabbare den här gången! Jag ordinerar bara vila - INGEN fönsterputsning, hör du det? ;) Kraaam

Annas inspiration sa:

NÄÄÄ, inte igen!

Hoppas verkligen det vänder under dagen.

Skit i fönsterna tills du är piggare ;-)



stor kram till dig

2009-09-22 @ 11:15:46 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0