Tack Yves Rocher för denna gåva


Gåvor från Yves Rocher.....


Jag är klubbmedlem i Yves Rocher, så idag när jag skulle köpa ögonremover fick jag en mascara och en flaska duschkräm :o) Riktigt roligt att få gåvor och det är ni riktigt duktiga på, så tack tack!!!!!!

Nu har mannen åkt till Ängelholm igen, vi har haft en mysig helg :o)
Nästa helg kanske han blir kvar då helgarbete väntas men det är inte klart ännu, så vi får se vad som händer.

Ikväll blir det Ensam mamma söker och filmen Den inre kretsen, igentligen tycker jag dessa filmer är riktigt dåligt gjorda och stämmer inte ett dugg med böckerna och denna dubbning gör mig tokig!!!! Ändå vill jag se dem, förstår ingenting =(

Nu ska jag ta hand om disken och tvättmaskinen är visst färdig.
Njut av de sista timmarna på denna helg och hoppas ni får en bra start på v. 40 Herregud v.40!!!!!!!!

Kramisar

eva sa:

åh tack...jag ska göra det..följa mitt hjärta alltså..kram på dig..skön söndag..och visst e ensam mamma så bra..kram

2009-09-27 @ 21:14:06 | http://evapinglans.webblogg.se/
eva sa:

åh tack...jag ska göra det..följa mitt hjärta alltså..kram på dig..skön söndag..och visst e ensam mamma så bra..kram

2009-09-27 @ 21:14:06 | http://evapinglans.webblogg.se/
Susannes Liv sa:

Tack!



Härlig höstbild!!!



Alltid trevligt när man får små gåvor när man shoppar!

Jag använder också Yves Rochers ögonremover. Den är verkligen toppen och till ett bra pris. :-)



Ha en bra måndag!



Kram

2009-09-28 @ 16:04:44 | http://susannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0