Söndag med energi!


Bosch strykjärn med ångstation.....


Hej igen!
Nu har jag även fått min jättehög med tvätt struken, jag riktigt avskyr att stryka. Har försökt att ta tvätten direkt från tumlaren och vika ihop den men oftast hamnar den på hög ;o(
Med mitt strykjärn med ångstation går det mycket bättre och lättare framför allt :o) Det var ett bra köp!!!!
Det är visst lite dammigt ser jag på bilden, det får ni inte titta på, jag ska genast gå och torka av det ;o)

Vi ses igen

Bella sa:

Så skönt att få undan all stryktvätt, alltid lika gott när de där tråkiga måstena är gjorda!!



Tycker det är väldigt intressant med Feng Shui, och jag tror i alla fall till en viss del, eller snarare stor del, att det som det står för stämmer, kan ju absolut inte bli sämre av att man försöker följa "reglerna" i alla fall :)



Hoppas du får en skön söndagkväll



Kramar Bella

2009-09-06 @ 19:36:37 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Maggie sa:

Va bra!! va jätte intresserad av köpa som stry järn..

Har så mycket kläder att stryka..orka inte hihi

Hoppas du mår bra!! Puss och Kram Maggieeeeeee

2009-09-06 @ 20:04:23 |
Annas inspiration sa:

Vilket lyxigt!

jag har fortfarande världens tråkigaste hög nu när jag plockat fram höst/vinterkläder :-(

2009-09-07 @ 12:45:04 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0