Skål för sexlivet!


Vin och romantik.....

Rödvin ökar kvinnors sexlust mer än andra drycker enligt italienska forskare. En teori är att den kemiska sammansättningen i rödvin ökar blodflödet till just de nyckelområden i kroppen som gör att du blir sugen på sex. Dosen är ett till två glas rödvin om dagen, varken mer eller mindre.
Källa: Telegraph.co.uk från tidningen Amelia

Detta var väl mycket trevligare att läsa än att läsa hur sjuk jag är och nu när det är fredag och allt ;o)
Jag måste i alla fall tala om att jag fortfarande är genomförkyld men känner mig lite piggare i kroppen.
Lite synd får ni fortfarande tycka om mig!
Jag skulle vilja springa ner på Åhlens en sväng då de hade annons på jättefina pälsvästar, frågan är om jag orkar och så tycker jag inte man ska ränna på stan när man är sjukskriven men fem minuter kan det vara så
farligt.
Ikväll skulle mannen komma hem igen men han var lite osäker och tyckte det var lite dumt att komma hem och bli smittad av mig. Det är väl rätt tänkt, känner mig inte så sällskaplig ändå!!!!

Må så gott denna fredag
Kramisar
Amanda sa:

Det är så synd om dig. Och alla andra som är sjuka. Idag verkar bli en helt underbar dag. Hoppas du kan njuta lite av den iaf trots att du inte är bra.

Kram

2009-09-11 @ 10:03:38 | http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0