Rikligt med frukt på träden


Smaskiga päron....

Det ser ut som det blir mycket frukt på träden i år, gick förbi detta träd på jobbet och det var hur mycket päron som helst i det :o)

Efter lunch i dag började jag frysa så in i bomben och det ville inte sluta, sedan började jag svettas. Så har det hållit på men jag har ingen feber bara väldigt matt i kroppen och näsan har börjat rinna, livrädd för denna svininfluensa :o( Ligger nerbäddad här i soffan och orkar inget, hoppas verkligen det går över. Inte ens fingrarna orkar skriva, dom värker som eld!!!!

Trevlig kväll
Kraam

camilla sa:

Du har nog det som jag hade, onsdags till lördags.

Kände mig matt,trött och ont i huvudet och leder.

Jag hade också lite feber på torsdagen.

Ingen matlust och inget kändes bra.

men på söndagen fick jag tillbaka orken.

Hoppas du känner dig bättre snart./Camilla.

2009-09-07 @ 18:51:25 | http://cammo69.blogspot.com
Bella sa:

Fy fy, det låter inte alls bra här, hoppas verkligen inte det är svininfluensan du åkte på utan att lite vila och en god natts sömn får dig att må bättre.



Krya på kramar



Bella

2009-09-07 @ 20:20:33 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
annica sa:

Vilka härliga bilder,kul att kunna kika in igen.Hoppas du piggnar till snart.Själv ska jag rensa o steka strömming.....Ha det gott Kram

2009-09-07 @ 20:28:01 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0