Godissugen


Fota men inte röra....


Känner mig så sötsugen i kväll, fotade sonens Gott & Blandat. La några bitar i ett glas för att testa och fota lite och även några bitar åkte in i munnen ;o)

Nu måste jag borsta tänderna och gå och lägga mig annars äter jag mer och det får jag inte!!Jag har börjat äta bantningstabletterna alli, för mycket fett och olyckan är framme ;o)
Har inte kännt något speciellt sug denna första vecka men ikväll, sååååå sugen!!!!!!

Sov gott

Miia - There´s no place like home sa:

Åh, så gott med gott & blandat ju!



Fredag imorgon & helg, tjohoo ;) Sov gott raring!

Linda sa:

Hihi, det är svårt att låta bli när man känner ett sådant sug:)



Önskar dig en mysig fredag

Kramar

2009-09-04 @ 08:00:13 | http://lindablogg.blogg.se/
camilla sa:

I går kväll hade vi en fin sensommarkväll.

Jag tvättade två maskiner kläder och hängde ut.

I morse när jag vaknade ösregnar det och det blåser rejält.

Så min fredag består att vänta tills det regnar mindre så jag kan ta in vår tvätt och börja om från början igen :(

På eftermiddagen blir det att åka till jobbet.

Ha en skön fredag och hoppas att ni har bättre väder.

Kram.

/Camilla.

2009-09-04 @ 08:10:03 | http://cammo69.blogspot.com
eva sa:

ojjjjj..berätta hur det går med om där alli..nyfiken...skön fredag -kram

2009-09-04 @ 11:47:53 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0