En hostig lördag


Lite björnbär kanske piggar upp dagen.....


Godmorgon lördag! Jag har faktiskt nyss vaknat, natten har varit ganska jobbig då jag fått en besvärlig hosta också. Nu har jag väl fått allt denna influensa har att bjuda på ;o) Inne på min 5:e dag och kan inte säga att jag mår så mycket bättre. Får i alla fall vara glad att man inte har några andra sjukdomar då man kunde ha varit ännu sjukare och kanske legat i konstgjord lunga. Media har verkligen skrämt upp oss ordentligt, visst är jag ordentligt sjuk men hade det inte varit alla dessa skriverier hade man nog inte blivit så rädd när man började få ont i bröstet och den hemska hostan startade. För det är ju precis så det har skrivits, farligt när du får dessa symtom!!!!! Observera bara om du har någon allvarlig sjukdom innan!!!!

Jag läser och läser, boken av Mari Ljungstedt är riktigt bra redan från början faktiskt :o) Det är perfekt att läsa typ 5 sidor och så blir det spännande direkt för oftast har jag så svårt att komma in i boken då den är så seg från början. Jag kommer nog ha läst ut boken innan dagen är slut och kan kolla på filmen i morgon på tv.

Vad tyckte ni om det nya programmet Kändisdjungeln på 4:an igår?? Kändes inte äkta eller??

Jag vill tacka alla underbara bloggare för alla fina och goa kommentarer jag fått, även att jag gnäller och inte är så positiv har ni förståelse och peppar mig. Tack alla sötaaaaaa!!!!!
Ha en fin lördag

Kramen

Ann-Louise sa:

Ja du verkar vara ett skolexempel på vad influensan innebär. Hoppas jag slipper den då jag nog är i riskgruppen....



Tack för fina ord! Tycker också det är skönt med barn som inte festar. Dottern är lugn och sonen verkar fixa det också. Man kan ha kul ändå!!



Kramar och krya på dig massor vännen!!

2009-09-12 @ 12:03:32 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefine sa:

Vilka fina närbilder du tar! Vad har du för kamera?



Kändissjungeln verkar vara en dålig version av Robinson/Stjärnorna på slottet!



Svar: Eftersom Ludvig blev sjuk precis i samband med inskolningen och inte känner den personalen som var där just igår, ville inskolningsfröken ringa och berätta så att vi inte blev förvånade då vi kom dit.



Krya på dig!

2009-09-12 @ 12:28:55 | http://blaeld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Har du fått hosta med, stackare! Det kunde du väl ändå ha fått slippa.



Hur har du haft det idag? Du kanske snart har läst ut boken?



Hoppas du har fått tillbaka lite ork under dagen

kramar Anna

2009-09-12 @ 19:16:13 | http://annasinspiration.blogg.se/
Gabriella sa:

Ja, boken är verkligen bra! 2an och 3an är lika bra:P

2009-09-12 @ 21:42:55 | http://gabriellamalki.blogg.se/
MISSEXTRA sa:

Har du haft en bra Lördag?:)

2009-09-12 @ 22:08:08 | http://missextra.se
jessi sa:

Hoppas du vaknar upp idag o är piggare än igår! jag har lite hosta kvar men har hostmedicin som hjälper.



Hoppas du får en skön söndag Susanne!



KRAM!

2009-09-13 @ 09:28:00 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0