Vackra höstfärger


Härlig färg......


Nu har jag varit och fått en kanonmakeup, riktigt roligt att få lite tips och vilka färger som typ framhäver mina ögon mm. Tyvärr har jag fått något eksem eller en väldig torrhet runt ögonen den senaste veckan, så makeupen var jag tvungen att ta bort ganska fort då ögonen höll på att klia ihjäl  sig :o(
Det går dåligt med städningen har ingen lust men jag måste!!!! Tog istället kameran och gick ut på terassen och fotade detta fina och röda vildvin.

Nu är det dags att komma igång med denna fredagsstädning, tvättmaskinen är i alla fall igång ;o)

Fridens liljor

Ann-Louise sa:

Såg ditt mejl och jag ringer dig i helgen när det är lugnare! klart jag menar allvar, ska ju bli jättekul att ses, bara det inte kostar för mycket. Att fotona kostar är ju förståligt och helt OK.



När jag läste på Kemi och Biologi på Universitetet hade vi också böcker på engelska med supervackra bilder som litteratur. Har kvar dem, används ibland fortfarande.



Hoppas du gör det du vill, städningen blir det nog bra med. Antar att det inte var så hemskt utan mer känslan av att man ska ha det gjort innan helg!



Kram

2009-10-02 @ 16:54:46 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
fia sa:

å vilka vackra färger som vildvinet kommer med så här på hösten .

hoppas eksemet försvinner fort så du kan göra en fin make up.

önskar dig en trevlig fredag.

2009-10-02 @ 17:53:00 | http://ajaxen.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Tråkigt med klåda!

Vill också lära mig att lägga en fin makeup.



trevlig kväll

kramar anna

2009-10-02 @ 18:10:12 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Too late....har redan smaskat i mig både godis, öl och taco.



Men tänkte faktiskt tanken igår att jag hinner ju fortfarande för det är långt till slutet av november...tror du jag kommer lyckas...?



KRAM

2009-10-02 @ 18:43:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0