Konstverk i kroppen


Från kroppen, förstorat såklart......


Ni skulle se så många fina böcker sonen kommer hem med, han går analytikerprogrammet på Karolinska där dom forskar om kroppen. Det verkar så spännande, tyvärr står allt på engelska i böckerna och det är inte jag så bra på ;o) Denna bild hittade jag och visst är det lite häftigt att det ser ut så här inne i kroppen :o)


Skönt med en ledig fredag, jobber helgen!!! Idag ska jag till Make up store och bli sminkad, ska bli spännande och se om hon kan göra någon radikal förändring på mitt utseende ;o))
Annars bjuder denna dag på lite städning och tvättning, jag är också lite baksugen så det måste jag nog hinna med också. :o) Det är ju så roligt!!!!!

Ha en fin dag så ses vi snart igen, när jag är ledig kommer många inlägg ;o)

Kramen


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0