Idolfavoriter


Min vackra lampa med dessa fina prismor.......


Nu har jag hittat mina favoriter i Idol och jag tror det är tjejernas år. Mina favoriter som jag håller tummarna för ikväll är Erik, Erika, Tove, Mariette och Karolina.
Sitter här i soffan ensam och jag är så glad att ha denna blogg så att jag inte känner mig så ensam. Det är ganska lugnt på bloggarna en fredagskväll men jag skriver, fotar, skriver och fotar ;o)
Nu måste man bara vänta på resultatet och sedan blir det natti natti för mig.

Sov gott

jessi sa:

Vi hejar precis på samma idoler! Jag tyckte de var helt klart bäst ikväll! Men allra bäst var Tove o Marielle tyckte jag.



Spännande att se hur det går!

2009-10-02 @ 22:01:04 | http://lyckoljus.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Det blir säkert en tjej som kammar hem det i år ;) Det brukar vara vartannat år och förra året tog Kevin hem vinsten, så jag tippar på en tjej i år! Vet dock inte vem än... Men absolut inte Camilla, haha!



Hoppas du haft en mysig fredagkväll! Kraaaam

cecce sa:

kunde inte se idol i kväll då vi hade vänner på besök. blir till att kolla in reprisen!



Verkar som du haft en lugn och skön fredagskväll!

Sov gott!

2009-10-02 @ 23:24:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Josefine sa:

Jag ser bara första avsnitten av Idol, sedan tröttnar jag..



Kram och ha en bra helg!

2009-10-03 @ 12:11:52 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0