Även lite snyggt till katterna


Ny inredning till katterna.......


Tyckte även katterna skulle få lite ny inredning, hittade denna fina burk och underlägg på Bolagret i Helsingborg.


Så har man jobbat efter några dagars ledighet och det känns alltid lite tungt, så fort man kommer ifrån jobbet men man är lika snabbt tillbaka igen ;o) Jag ska bara jobba i morgon sedan är jag ledig fyra dagar igen för denna helg ska sonen flytta till sin lägenhet i Stockholm, så han har längtat!!!!


Imorgon är det även sprutdags för oss på jobbet men jag vet inte hur jag ska göra, hade bestämt mig för att ta den men sedan har jag läst lite otäcka saker som kan hända, kanske 1 på 10 000 som får någon skada och vem säger att det inte skulle vara jag!!!!!! Jag vet att jag tänker lite lustigt men lite rädd kan jag erkänna att jag är ;o)

Tack för fina kommentarer om min lilla söta kudde :o)

Kramisar

Mina sa:

God kväll gumman..Det förklarar varför att ni kanske ska flytta ner..Inte skoj att pendla & inte träffas så ofta..Bättre att flytta ner alla.Så skoj att din son ska flytta till eget..förstår att han längtar..alltid speciellt med nytt...bor hemma än eller? Vet inte hur gamla din söta barn är? Ha en skön kväll.Klart att katterna med ska ha det snyggt :) kram kram

2009-10-29 @ 17:27:54 | http://blondis81.blogg.s
Mina sa:

JA det är en del som man måste tänka på innan man flyttar ner..Kan tänka mig att det kan vara svårt att flytta när man är i den åldern som 18 & bor hemma än..ja ni får tänka igenom det ordetlgit innan ni göra något för hastat..men det tror jag allt ni gör..skönt att din älsta ska studera i Våran huvudstad..Ha en skön kväll söta.kram kram

2009-10-29 @ 17:46:42 | http://blondis81.blogg.s
Cicci sa:

Klart att även att katterna ska ha det lite stylish. Vad kul för sonen att äntligen få flytta till sin nya lägenhet. Velar också om jag ska ta sprutan eller inte... Det är ett så svårt beslut.



Kramar

2009-10-29 @ 21:58:07 | http://mittfonster.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Snyggt till missarna,

det är alltid oroligt att höra om biverkningar.

ha en skön fredag!

2009-10-30 @ 16:32:10 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0