Två flugor i en smäll


Här kommer Skånenaturen igen.......


Godmorgon, idag är det en stor dag. Vi firar Fars dag och det var idag för sex månader sedan jag började blogga. Ett halvt år har jag fotograferat, skrivit och fått träffa dessa fantastiska människor som finns här inne. Det bästa som hänt mig, ni har gett mig så mycket, ångrar inte en minut att jag började även att jag blivit beroende och sitter här nästan jämt ;o) En del av er har jag träffat och någon ska jag snart träffa och en del av er andra hoppas jag verkligen få träffa i framtiden. Sluta blogga ska jag inte göra i alla fall!!!!! Jag måste säga att tårarna rinner nästan i skrivande stund, går inte att beskriva hur nöjd, glad och tillfreds jag känner mig just nu i mitt liv. Tänk att det måste tas drastiska beslut för att komma bort från dessa människor som  suger ur all energi från en. Jag är så glad att jag har er som tycker om mig som jag är, vi träffas och pratar, fikar, dricker vin och bryr oss om varandra! Ni vet vilka ni är och jag är så glad att jag har er :o) Kommer verkligen sakna er om vi flyttar till Skåne, nu rinner tårarna! Men jag hoppas verkligen vi kommer att hålla kontakten för jag vill aldrig förlora er :o)
Och även tack till Inger som givit mig alla dessa verktyg för att må så bra som jag gör idag, du har lärt mig tycka om mig själv, talat om att jag är värdefull och en fin människa. Det är så många som tryckt ner mig och jag har verkligen tvivlat på mig själv som människa men du har talat om att det inte är något fel på mig och mina tankar är inte konstiga, hoppas även du och jag kan ses i framtiden för du har räddat mitt liv.

Idag blev det lite tungt här på bloggen men det är riktigt skönt att få skriva ut sina känslor, har även alltid skrivit dagbok så det finns några böcker ;o) Jag skäms inte att berätta att jag haft det lite jobbigt de sista åren och jag vill också tala om för er som känner igen er, det finns hjälp och ni kan få må så bra som ni bara tillåter :o)
"Ingen kan få dig underlägsen om du inte själv medger det!"
Nu ska här förberadas med firandet av Fars dag, lite god mat och kanske en fin tårta!

Ha en underbar dag och ta hand om varandra. Umgås med de som ger er positiv energi de med negativ kan vi vara utan ;o)

Fridens liljor

Cicci sa:

Kul att du fira ½ år. Håller med dig att bloggandet har gett en så mycket. Det gäller bara att man inte blir beroende och tappar sin "riktiga" omvärld.



Kram

2009-11-08 @ 10:58:45 | http://mittfonster.blogg.se/
Marlene [mamma till ned] sa:

Detsamma :)

2009-11-08 @ 11:31:27 | http://marleneoco.blogg.se/
Nicky sa:

Trevlig bild som vanligt! :) Visst är det roligt att blogga! :) Men sant som du säger, man blir lätt beroende. Min dator har gått sönder och jag har inte möjlighet att blogga lika mycket som innan, men en gång i veckan känns ändå bra. Det gäller att hitta en balans! :)



Önskar dig en mycket skön söndag! Kram/Nicky :)

2009-11-08 @ 11:52:17 | http://accordingtonicky.blogspot.com/
Elin - Ett hus till oss sa:

Åh så fint och bra skrivet! Så kul att bloggen fyller 1/2 år. Härligt att höra att du fortsätter länge till!



Ha en fin söndag, Kramar Elin!

2009-11-08 @ 13:53:36 | http://etthustilloss.blogg.se/
fia sa:

härligt med lite natur. jätte fin bild .

2009-11-08 @ 15:59:07 | http://ajaxen.blogg.se/
camilla sa:

Grattis på din 1/2 års dag!

Hoppas att din söndag har varit bra.

Kram på dig!

2009-11-08 @ 16:39:11 | http://cammo69.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Grattis till halvåret!



TACK för att du delar med dig av dig själv. Härligt att din resa fått dig att må väl, det gäller att aldrig sluta kämpa!



kraaaam

2009-11-08 @ 22:44:07 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0