Tack för era fina och värmande ord


En fin lupin som forfarande blommade på ängen häromdagen.......


Tack
till er alla för dessa fina och värmande ord. Jag ska inte lyssna på detta negativa utan vi kommer att flytta till denna lägenhet i Höganäs och hoppas det blir jättebra, det ska bli bra :o) Vad som händer med barnen och om lägenheten blir för liten får framtiden utvisa. En dag i taget, man kan inte tänka framåt och tro en massa saker. Detta har jag ju lärt mig på min KBT-träning, så varför reagerar jag så här. Vad är det värsta som kan hända skulle Inger säga och då vet jag att inget farligt kan hända om vi bor i en liten lägenhet även om barnen skulle flytta hem för en kort tid!!!!! Hon skulle också säga att jag har stora barn som vill leva sitt liv och ha eget boende och att jag måste klippa navelsträngen och släppa mitt kontrollbehov. Du har lärt mig så mycket men idag föll jag lite men jag tog mig upp igen med hjälp av dina verktyg och alla peppande ord här på bloggen idag, Tack till er alla  :o)

Det gick bra med tvättningen av våra täcken, rena och fluffiga igen!! Sedan har även några fönster blivit tvättade, tyvärr inte alla då jag har sovit ett tag. Men jag ska hinna med några till innan det blivit för mörkt och sedan är det bara att plocka fram alla vita stjärnor på fredag :o)

Ha en fortsatt bra dag mina underbara bloggvänner
Kram

jessi sa:

Det är ok att oroa sig ibland, har man stora förändringar framför sig så är det naturligt. Men det viktiga är att inte göra det hela tiden utan ta sig igenom det och det verkar du vara bra på!

Allt kommer säkert ordna sig!



KRAM

2009-11-23 @ 15:02:35 | http://lyckoljus.blogg.se/
Tommy sa:

Hej Susanne med familj!

Jag tycker att det är jättehäftigt det ni gör! Jag är avunsjuk på er som tagit beslutet att röra på er och testa något nytt. Det är ju något man pratar och drömmer om, men aldrig blir av.

Skit i dom som har andra och avvikande åsikter. Troligen avundsjuka för att de själva inte fått ändan ur vagnen och förverkligat sina drömmar!

Jag önskar er lycka till och ser fram emot ett besök i Skåne under vårkanten.

En som beundrar ert häftiga beslut! Och tycker att ni gjort helt rätt!

Tommy A

2009-11-23 @ 17:17:11 |
camilla sa:

Ja,nu är det dax för att ställa fram ljusstakarna.

Men jag väntar nog någon dag till.

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-23 @ 18:22:49 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Finns de inget ordspråk som lyder " Finns de hjärtrum så finns de stjärterum" ?



Sv: Tack för din fina kommentar!

Klänningen är väldigt bra då man inte ser magen så värst mycket. Den är ju lite uställd. Så då kan man äta en MASSA på jul ; - )Hihi!



Ha en supermysig kväll!



Kramisar

2009-11-23 @ 19:13:39 | http://jemsi.blogg.se/
Bella sa:

Hej vännen!



Läste ditt förra inlägg nu och blir ledsen över att folk i din omgivning ska ha så mycket åsikter, det är inget lätt beslut ni tagit, men varför stöttar man inte istället för att bara förstöra... Det är ju inte det minsta konstigt att du funderar mycket just nu och det är helt okej att göra det, tycker ni har gjort helt rätt med lägenhetsförsäljning, och flytt och allt, tvivlar inte det minsta på att du älskar dína barn, men är man över 20 så vill man inte bo hemma, hälsa på ja, och det är de ju alltid välkomna att göra och sovplats finns så kör nu, börja ert "nya" liv nu och lycka till med allt!!



Många kramar Bella

2009-11-23 @ 20:49:24 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0