Så skönt med fredag och helg


Mina söta snögubbar.......


Vad härligt med fredag, det är såååå skönt att vara ledig :o)
När jag kom hem ringde det på dörren och vem stod utanför om inte sonen från Stockholm, så mysigt att ha båda grabbarna hemma. Mannen blev ju kvar i Ängelholm denna helg :o(


Idag blev det lite kaotiskt på jobbet då jag tappade en glasburk på golvet och skulle fånga den precis som den slog i golvet, aj aj vad jag skar mig. Jag har skräck för blod och sår även på mig själv så det var tur att jag hade Anna och Sofia som kunde hjälpa mig ;o) Man får nästan skämmas när man är så gammal och nästan blir hysteriskt av en sådan grej, haha!!! Tack tjejer att ni tog hand om mig ;o)

Fotade mina fina snögubbar som faktiskt står framme året runt, de tjocka och runda är så söta :o)

Nu har sonen lagat hamburgare så det är bara att sätta sig vid dukat bort :o)
Senare i kväll blir det Idol, hoppas mina favoriter Erik, Tove och Mariette blir kvar. Reeza och Calle har aldrig varit mina favoriter, förlåt!!!

Ha en jättebra fredagskväll
Kramen

camilla sa:

Jag tycker som du ang. Idol.

Men jag tror att Calle är bättre än vad jag tycker han är.

Men huvudsaken är att Tove och Erik blir i final.

Och Reza får gärna åka ut i kväll...för min del :)

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-20 @ 18:23:35 | http://cammo69.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Håller på Erik nu när söte Eddie är ute. Han bor förresten här i mitt område fick jag veta.



Söta snögubbar....jag tycker de är mer lik gubbar än tomtar?



Mys med dina grabbar nu!

Kram

2009-11-20 @ 18:37:59 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Livet hemma hos Linda sa:

Härligt att ha båda barnen hemma:D



Hoppas du får en fin helg

många kramar

2009-11-20 @ 18:48:06 | http://lindablogg.blogg.se/
Mina sa:

God kväll snäckan..HIhih..lita klumpig på jobbet i dag..känner igen mig..:) skönt att kunna bjuda på sina klumpigheter..:=)

Ja det är riktigt dyrt med saffran i år men för en sats var det värt dessa 60 kr ca...bakar bara en gång per år med saffran..får se om det blir saffrans skorpor med..återstår att se..

Söta tomtar...:) Hopps att du får en skön kväll.Håller med dig ang idolenerna ...får hoppas att Reza åker i kväll för hon är så dålig..en bra idol ska kunna sjunga ordetligt med rätt uttal..Ha en skön kväll söta.kram kram

2009-11-20 @ 19:04:23 | http://blondis81.blogg.se/
cecce sa:

Så mysigt att få rå om sonen! kan tänka mej att det är kul när de kommer hem när de flyttat hemifrån.



Så fina snögubbar. Gillar att de är så härligt "bulliga". Förstår att du har dem framme alltid.



Hoppas du får en riktigt skööön kväll.



Kramar!

2009-11-20 @ 19:39:49 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Sockenvägens Söta sa:

Så härliga snögubbar, men framförallt underbara foton i din blogg - man njuter av dem alla! Kram

2009-11-22 @ 10:16:22 | http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0