Mera hav!


Mår så bra av detta.......


Nu har jag sovit en stund, förstår inte att jag är så trött för vi har haft en ganska lugn dag på jobbet. Måste börja laga lite mat, det blir en lättlagad Chili con carne denna afton. Sedan har jag tänkt börja och städa lite i garderober och skåp innan visning. Då är det fritt fram för alla att titta om de är så nyfikna!!!

Någon frågade när vi kommer att få hem lilla Helge och som det ser ut nu kommer han den 4/12, spännande!!!
Hoppas verkligen de kommer övrens med varandra, jag tror den stora tycker om att få en lekkamrat :o)

Sitter här och väntar på att bilderna på vår lägenhet ska komma ut på hemnet, är så nyfiken på hur bilderna blev ;o)

Nu är det dags att komma igång med kvällens arbete.
Ha det så bra alla fina människor

Kram

Ann-Louise sa:

Vilken söt katt Helge är!! Klart ni kommer komma överens.



Ja det är klart folk kollar in i garderoberna på visning. Tror nog du har fint där redan ;-)



Nu ska jag på hockey!



Kram

2009-11-12 @ 18:27:21 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
cecce sa:

Ska försöka hinna skicka i väg ett mail till dej i kväll eller under morgondagen. Har ett litet tips som du kanske kan dra i lite....



Städa inte ihjäl dej nu. fattar inte vad olk har i dina skåp att göra:-)



Ser fram emot att träffa dej!

Kram

2009-11-12 @ 19:20:47 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cicci sa:

Älskar verkligen havet. Förstår att du dras till det!



Kram

2009-11-12 @ 20:13:53 | http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0