I morgon åker vi till huvudstaden


Vissen solros.....


Godkväll i stugorna. Hoppas ni mår bra :o)
I dag var det löningsdag och denna gång var den verkligen efterlängtad ;o) Jag handlar visst för mycket säger mannen men jag förstår inte vad han menar ;o)
I morgon bär det av till Stockholm och där ska jag träffa härliga Ann-Louise, hoppas vi får en härlig dag med shopping och mysiga ställen :o) Perfekt att ha en riktig Stockholmsbo som guide!!!! allra helst när bönderna från Norrköping kommer :o)

Kom just hem från affären var tvungen att fylla kylskåpet lite igen. Passade även på att köpa lite saffran, kunde bli svårt att få tag på till jul hörde jag men så dyr den är, 32 kronor för 0.5 gram!!!!

Jag har blivit utmanad av Ann-Louise och det var inte det lättaste, måste ha någon dag till att fundera.

Nu måste jag röja lite i köket och sedan blir det tv, Grey´s anatomy :o)

Må så gott alla söta
Kramen

Emma sa:

Åh så skoj att träffa Ann-Louise! De hade jag också velat göra! ; - )

Perfekt att ha en riktigt guide ju.



Ha de nu så bra i huvudstaden & shoppa loss ordentligt! : - )



KRAAMIS

2009-11-25 @ 20:01:32 | http://jemsi.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Välkommen hit! Ska bli skoj. Nu har jag inte planerat så mycket utan tänkt att vi tar dagen som den kommer? Strosa lite, shopping?, kanske en fika på Vetekatten och så vidare. Är det nått speciellt ni vill se...museum, slottet, Gamla stan eller nått annat du tänkt på så säg till?!



Ha en fin kväll!

Kram

2009-11-25 @ 20:04:49 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
annica sa:

Ha det så skönt o njut av dagen i Stockholm Kraam

2009-11-25 @ 21:33:09 |
Annas inspiration sa:

Vad kul,

ha det så trevligt :-)

2009-11-25 @ 22:54:02 | http://annasinspiration.blogg.se/
cecce sa:

Åh, så trevligt. Får jag följa med???:-)

Ha så kul!!!



Kramar!

2009-11-25 @ 23:25:17 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0