Gåva från Cult


Denna läckra fick jag gratis i dag.......


Gick in på Cult Designs hemsida och hittade en liten text där man kunde trycka ut ett papper och få en ketchupflaska gratis :o) Så jag gick till Miquebutiken här i stan och frågade om det fanns några kvar och vilken tur jag hade för det fanns en liten röding åt mig. Tack Cult Design för denna fina flaska :o)


På stan var det skyltsöndag med massa julmusik, fick faktiskt lite julkänsla där ett tag ;o)
Nu har mannen åkt tillbaka till Ängelholm igen, nästa helg kommer han inte hem för jag kommer att åka ner dit på söndagen och vara där ett par dagar :o) Ska även till Höganäs och kolla lite på vår nya lägenhet, behöver mätas och kolla lite förråd för att se hur mycket vi får med oss ;o)

Nu blir det en lugn eftermiddag med bloggande och tv-tittande
Hoppas ni har det bra
Kram

Miia - There´s no place like home sa:

Flytten kommer gå fint ska du se!



Vad generöst av Cult Design att dela ut gåvor sådär, uppskattas! =)



Ha en fortsatt mysig söndag, kraaaam

Camilla sa:

Vilken läcker flaska.

Jag ska också ta det lugnt i kväll.

Men att kolla in era bloggar och tv tittande.

Men det blir efter jag varit och uppvaktat min svärmor som fyllt år.

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-29 @ 17:01:31 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Nääe...sån vill jag också ha:-) Får väl kolla in sidan och se om jag också hittar en kupong:-)

Finns ju sådana flasor till diskmedel o dyl som jag varit på väg att köpa. Kanske ska önska mej i julklapp:-)



Trevligt att du kommer snart. Vi får höras mer om det när det närmar sig:-)



Mys på!

Kramar!

2009-11-29 @ 17:55:22 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Men vad skoj, måste jag kika efter!! Har en diskmedelspump i rosa, men pumpen brukar pajja på dessa flaskor tyvärr. Men jag fick en ny av Cult då.



Ha en fin kväll och klart du ska till Rosendal nån gång. Så härligt och gott där!



Kram

2009-11-29 @ 19:18:22 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anna - Starwoman ☆ sa:

Vad generöst att man får en flaska bara sådär =) Hoppas du får användning för den snygga flaskan. Jag har en för tvål som jag älskar.



Ha en fortsatt trevlig första advent!



Kramar

2009-11-29 @ 21:54:27 | http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0