En trevlig dag med fika


Ytterligare en liten bild från naturen......


Nyss hemkommen från en lång dag med först arbete och sedan har jag och M varit hemma hos underbara Monkan och fikat. Hennes duktiga man hade bakat en massa goda kakor och givetvis var jag tvungen att smaka en av varje sort ;o)
lunchen var vi ute och gick en rask promenad i det soliga vädret så då var det väl ok med lite kakor!!!
Nu sitter jag och kollar på Desperate housewives och bloggar i reklamen, måste ju se vad som hänt hos er under dagen :o)

Idag mår jag toppen, alla negativa tankar är borta och jag ser bara framåt med positiva tankar :o)

Hoppas ni haft en jättebra tisdag
Kramen

Ann-Louise sa:

Skönt höra att du mår bra!! Gud vilken duktig make som bakar kakor och så gott sen.



Nu önskar jag dig en god natt

Kram

2009-11-24 @ 21:58:46 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
cecce sa:

Bra att ina negativa tankar är borta!

Tänk positivt!

Det kommer bli bra i skåne och jag tror helt säkert att du gjort rätt val!



Fika är det bästa som finns! Eller hur? med många härligt smarriga kakor! Ha ha..vi har kanske en dålig inverkan på varandra i det fallet.

En fika får vi väl ta den 8:e!

Mej spelar det inte så stor roll var vi ses. Ta det som passar dej bäst. Å vi kan köra en runda också om du vill! En runda till "Barngardroben" kanske?

Vi får höras mer om det när det närmar sig!



Ha en fin onsdag!

2009-11-25 @ 10:39:43 | http://ceccesblogg.blogg.se/
jessi sa:

Det lät mycket gott med flera sorters kakor. Flera äldre släktingar jag har bjuder alltid på 7 sorters kakor!



Ha det så gott, skönt att du känner dig gladare!

2009-11-25 @ 13:20:30 | http://lyckoljus.blogg.se/
Camilla sa:

Läste jag rätt...

Hennes man...

Man...

En man som bakar kakor?

Vad har hon hittat honom :)?

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-25 @ 18:46:54 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0