Doftande och mjukgörande mus


Söt liten mus som doftar underbart.....


Denna fredag efter jobbet blev det en tur till Linköping så kvällen blev sen och inget mys denna kväll, det får vi ta igen i morgon kväll ;o)


Sitter nu och kollar på Idol, vad duktiga de är och Erik är ett riktigt proffs!!!


I pausen ska jag hoppa in i duschen och prova min lilla mus som jag fick av gulliga Ann-Louise igår när vi träffades i Stockholm. Denna lilla mus är en peeling med mjukgörande medel och den doftar underbart :o)
Tack söta du!!!

Tyvärr blev det inget adventspyssel ikväll så det får bli i morgon när jag fått sova ut ordentligt ;o)

Hoppas ni har det mysigt i stugorna alla söta
Kram på er

Update: Åhhh så skönt det känns på kroppen efter att ha fått lite peeling med mjukgörande, passar mig perfekt då jag har väldigt torr hud och då framför allt på vintern. Den kommer att användas flitigt :o)

Ann-Louise sa:

Hoppas nu att den känns lika skön som den doftade ljuvligt!! Ångrar nästan att jag inte köpte en själv med!



Kram och sov gott sen!

2009-11-27 @ 21:37:59 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

ja Erik är helt galet bra o Tove med tycker jag!!! Nu ska jag kolla hur det går... spännande!



Rosa musen var söt o doftar säkert supergott



KRAMIS

2009-11-27 @ 22:26:14 | http://lyckoljus.blogg.se/
Bella sa:

Vilken söt liten mus :)



Kul att din och Ann-Louise dag i Stockholm blev så lyckad och trevlig!!



Sitter också och kollar på Idol och Erik är ju grym, var får han all sin röst ifrån i den lilla kroppen?!!



Ha nu en riktigt skön helg



Kramar Bella

2009-11-27 @ 23:03:58 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Mange sa:

Hoppas ni får en skön adventshelg. Snygg Tove rockar!!!!

2009-11-28 @ 10:14:38 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0