Äntligen har jag hittat min leopard


Nytt från ginatricot.....

Välkommen lördag och som vanligt är den ganska grå. Idag är det adventspyntning som gäller och eftersom jag sov till halv elva idag så har jag inte kommit igång ännu ;o)
Våra köpare av lägenheten ville komma hit och mäta lite så en liten städning sitter inte i vägen kan jag lova, blir genast rörigt när man inte varit hemma på ett par dagar och jag förstår inte varför då det bara är sonen och jag hemma i veckorna.

Till gårdagens shopping då vi var i Linköping en sväng, hittade min eftersökta leopardblus på Ginatricot. En tunn härlig blus som jag ska ha ett svart långt linne och svarta tights till, blev såååå snyggt :o)

Nu ska jag sätta igång med dagens bestyr men vi hörs nog snart igen
Må så gott denna lördag
Kramisar

 

Camilla sa:

Jag gjorde advent i torsdags för i dag är jag baki....trött :)

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-28 @ 13:29:59 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

God kväll!



Vad skönt att få sova så länge! Den lyxen är en bristvara här, kan jag säga!



Lite jobbigt med folk springande i lägenheten, men jag kan å andra sidan förstå att de vill planera och så:-)



Hoppas du haft en fin lördag!

Kram

2009-11-28 @ 19:09:47 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Sofia sa:

Hejsan! Du vill inte sälja din leoPard blus? Med vänlig hälsning, Sofia
[email protected]

Svar: Hej Sofia, förlåt att jag inte svarat tidigare.Roligt att du gillar min blus och dessvärre gör jag det med så jag vll inte sälja den.
Kramen
Susanne

2012-08-18 @ 11:10:26 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0