Utsikt över Söderköping


Utsikt från Ramunderberget

Så var det fredag igen och denna helg är man ledig:-) Snart kommer mannen hem från Ängelholm, det är mysigt för det är tråkigt att han är borta i veckorna , men  helgen går så fort och på söndag åker han igen:(

Imorgon har jag tänkt gå en sväng på stan om inte vädret blir strålande för då vill jag sitta i solstolen. Som ni säkert förstått är jag lite soltokig!. På kvällen blir det kanske en krogrunda med några vänner, det är så härligt nu när man kan sitta ute.

Bilden är tagen när min fantastiska vän och jag gick en promenad i Petersburg och vi satt på berget och såg över Söderköping.
Nu måste jag sluta och kanske vara lite social med mannen.
Ha en jätteskön helg.
Många kramar
Ann-Louise sa:

Vilken härlig bild! Ser ut som en dockskåpsstad där nere -urläckert!!



Jag är också soltokig och har "solångest" om jag inte tar tillvara på några soltimmar om dan. Lär se ut som ett russin på äldre dar. Behöver ju D-vitaminer till max!!



Kramar

2009-05-15 @ 20:32:53 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

wow vilken bild, sån känsla o djup!



ser ut att vara fint i Söderköping, mysig stad!



kram

2009-05-16 @ 13:59:08 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0